Δικαίωμα επιστροφής

Αν επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν ή ένα μέρος των προϊόντων της παραγγελίας σας θα πρέπει να μας ενημερώσετε γραπτώς είτε με e-mail ή τηλεφωνικά, στα τηλέφωνα της εταιρίας εντός 7 ημερών από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας.

  • Αν ο λόγος που επιθυμείτε να γίνει επιστροφή του προϊόντος λόγω κάποιου ελαττώματος θα πρέπει να μας ενημερώσετε άμεσα εντός 24 ωρών και επίσης να μας στείλετε e-mail με εμφανείς φωτογραφίες του ελαττώματος, ώστε να μπορέσουμε να επικοινωνήσουμε με τους προμηθευτές μας για την κατά το δυνατόν διευθέτηση του προβλήματος, δεδομένου του ότι αυτοί είναι οι όροι που ισχύουν. Στην περίπτωση που αποδεδειγμένα ο λόγος της επιστροφής είναι κάποιο ελάττωμα ή ζημιά κατά την μεταφορά, τα έξοδα επιστροφής τα αναλαμβάνει η εταιρία μας.
  • Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε το προϊόν ή τα προϊόντα της παραγγελίας σας για κάποιον άλλο λόγο ή δεν είστε ικανοποιημένος από την ποιότητα, το χρώμα κλπ , τότε τα μεταφορικά έξοδα της επιστροφής του προϊόντος επιβαρύνουν τον πελάτη. Στα επιστρεφόμενα χρήματα δεν περιλαμβάνονται έξοδα αρχικής αποστολής, παρά μόνον η καθαρή αξία του προϊόντος. Η επιστροφή της αξίας του προϊόντος για οποιονδήποτε λόγο θα γίνεται το αργότερο εντός 14 ημερών από τη στιγμή που η εταιρία συμφώνησε με το αίτημα και παρέλαβε καλώς την πιθανή επιστροφή του εμπορεύματος.

Απαραίτητες προϋποθέσεις για την επιστροφή προϊόντος:

  • Το προϊόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί ή συναρμολογηθεί
  • Το προϊόν να συνοδεύεται από την αρχική συσκευασία του και όλο το περιεχόμενο αυτής και να μην έχει φθαρεί.
  • Να μην έχουν αφαιρεθεί τυχόν ταμπελάκια ή σημάνσεις μάρκας που ενδέχεται να έχει το προϊόν και η συσκευασία του.
  • Το προϊόν που θα επιστραφεί πρέπει να συνοδεύεται απαραίτητα από τις αποδείξεις παραλαβής & αγοράς.

Τα προϊόντα που διατίθενται από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα παρέχουν συγκεκριμένες πληροφορίες και χαρακτηριστικά που δίνονται απευθείας από τους προμηθευτές μας και ακολουθούν απόλυτα τις όποιες εγγυήσεις παρέχουν οι κατασκευαστές ή εισαγωγείς και σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αναφέρονται ρητά στο e-shop του καταστήματος μας.

Ακύρωση παραγγελίας

Ακύρωση παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις:

  • Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελίας μπορείτε να κάνετε πίσω και να αφαιρέσετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι σας πατώντας στο κουμπί «διαγραφή» των προϊόντων.
  • Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν, μπορείτε να μας καλέστε και εμείς θα αναλάβουμε την ακύρωσή της παραγγελίας σας.
  • Εφόσον η παραγγελία έχει τιμολογηθεί και έχει πλέον δρομολογηθεί για την παράδοση της, τα έξοδα αποστολής και επιστροφής τα αναλαμβάνει ο πελάτης.
  • Μετά την παραλαβή του προϊόντος, επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά ή γραπτώς εξηγώντας το λόγο που επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελίας

Δικαίωμα ηλεκτρονικής επίλυσης διαφορών

Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ – Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από την Ιστοσελίδα μας μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πανενωσιακής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) διαθέσιμη στο https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage